BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 25, 2009

Salam Ramdhan

Selamat berpuasa kepada semua umat islam yang berpuasa..kedatangan bulan ini amat dinantikan kerana ia bulan yang penuh berkat...dan dalam ia ada pelbagai kenikmatan untuk akhirat nanti...
tapi benda yang paling penting adalah berbuka puasa dengan keluarga beramai-ramai..ia adalah perkara yang paling seronok...

Ditambah lagi dengan tahun ini ada orang baru dalam hidup aku menemani aku seronoknya..ada isteri hehehe...tapi apa pun yang paling seronok adalah bila kita pulang kekampung menziariahi kedua orang tua kita....itu adalah benda yang paling seoronok dan aku rasa macam perjalanan dari jitra ke rengit dah macam rengit pegi bp tak pun jauh sikit pegi kl je...tp apapun aku puas kerana selagi hayat orang tua aku ada selagi itulah aku akan cuba untuk balik walau aku terpaksa bersusah sikit tapi untuk mengembirakan hati mak dan bak...

Selamat Berpuasa Kepada Semua...

0 comments: