BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 12, 2009

Pity...

Hari ini adik aimi dan aziem masuk hospital..dia orang dua beradik memang selalu masuk hospital...tapi yang paling aku terkejut bila wife aku pegi check kat hospital dan dr mengesahkan dia pregnant(tau dah) yang paling terkejut sebab doktor cakap dia ada ketumbuhan air...aku risau sangat takut ada kesan dekat baby dan juga pada wife aku..takut sangat...oh my god...inikah dugaan atau ujian untuk aku???aku cuma berharap agar wife aku takde apa-apa dan selamat serta kandungan nya selamat...tak sabar sebenarnya aku nak jadi seorang ayah...rasa berdebar...dan aku pun tak tau apa yang sepatutnya aku buat...tak pernah aku alami benda macam nih....hopefully semuanya selamat dan wife aku tak mengidam yang bukan-bukan...harap semuanya berjalan lancar....

Tapi yang pastinya aku tak sabar nak menjadi seorang ayah........

0 comments: