BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 7, 2009

Al Fatehah...

Al Fatehah kepada tok kepada isteri aku yang telah kembali ke rahmatullah pada hari ahad 6 september 2009 bersamaan 16 ramdhan 1430 hijrah kira-kira jam 11 malam...aku terima panggilan telefon dari adik ipar aku pada jam 11.35 malam dan waktu tu aku berada diluar rumah...selepas mendapat panggilan tersebut aku bergegas balik ke rumah dan bersiap...seterusnya aku bertolak kerumah arwah tok di kota sarang semut...aku baca surah yassin dan selepas itu aku berbual-bual seketika dan dalam jam 2.40 aku pulang semula kerumah...insyallah dalam pukul 12 tengahari jenazah tok akan disemadikan...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang soleh...

Sebenarnya aku baru sekali berjumpa dengan arwah tok selepas aku berkahwin...jadi aku tidak berapa mengenali beliau...dan tak sangka dia akan kembali dengan cepat tapi walau apapun beliau telah kembali ke rahmatullah dalam bulan ramadhan yang berkat ini...sekali lagi al-fatehah untuk beliau..

0 comments: