BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

29 - 30 Mei 2009

Dah banyak kali aku nak cerita tentang perkahwinan aku...baru sekarang aku dapat tulis...this week rileks sket sebab student ILP cuti dan xla banyak keje sangat...emh ok...yang penting semua dah selesai...semuanya bermula bila aku mengambil mak dan bak pada 29 mei 2009 di lapangan terbang antarabangsa bayan lepas pulau pinang turut serta anak sedara aku merangkap bodyguard mak dan bak...dari airport kami terus menuju kerumah bakal isteri aku untuk orang tua aku membincangkan perkara-perkara terakhir sebelum majlis sebenar berlangsung...lebih kurang 1 pagi kami bertolak balik ke rumah aku dan tido...


Suasana dalam bas perjalanan dari rengit...


Esok paginya kami menunggu rombongan yang datang dari rengit untuk sama-sama melancong ke padang besar...biasala diaorang nak sampai sini susah dan alang-alang sampai baik membeli-belah jap kat padang besar....dalam pukul 3 petang rombongan singgah dirumah aku untuk berehat dan tido....Suasana Di Padang Besar Perlis


dalam pukul 8 malam kami pun bertolak ke rumah bakal bini aku (skrg bini) untuk makan malam yang disediakan oleh keluarga mereka...

Selepas itu kami pun pergi ke rumah tumpangan yang telah ditaja oleh keluarga mertua aku...hehehe besar rumah nih...malam tu aku pun rilek2...dan prepare untuk nikah esoknya...


0 comments: