BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 18, 2009

Sedih...

Isteri aku tak boleh terima dia tak berjaya dapat DPLI huhuu aku pun sedih gak sebab masa temuduga tu macam harapan besar sangat....tapi mungkin juga ALLAH nak uji kami dan juga belum rezeki dia lagi untuk menjadi seorang guru lagi...ntahlah...aku pun tak tau...kesian isteri aku...dia amat sangat dapat kursus tu now ni dia hanya seorang guru sandaran tak terlatih (gstt) yang bila-bila masa boleh diberhentikan kerja...

aku pun tak tau nak tolong macamana lagi...dah habis ikhtiar aku untuk dia...mungkin ada sinar lain yang boleh aku tolong isteri aku...memang sukar zaman sekarang ini untuk dapatkan kerja...tapi aku yakin rezeki tu ada...Allah maha pemurah lagi pengasih....setiap hambanya ada rezeki dan bahagian masing2....semoga isteri aku tabah dan kuat menghadapi saat-saat mencabar ini....

0 comments: