BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 17, 2009

Penat..

hai....

penat betul baru siap tanda kertas exam student...tulisan student macam haram...aku rasa dulu dorang tak sekolah tadika kot...tak belajar menulis dengan betul...penat ooo jadi kerja mendidik anak-anak masa kini didik machine dengan komputer best sebab tak reti melawan tapi didik anak bangsa sekarang semua nya pandai melawan...

Kadang-kadang terfikir gak aku nak kerja lain tapi bukan mengajar...tapi mungkin dah background family aku orang pendidik...huhuhu.....aku ada gak nak cerita tentang majlis kahwin aku...tapi macam tak sempat lagila nak buat cite tu...aku penat...malam nih lak aku bertugas plak...aku juga sorang warden..huhuhu....biasalah jadi warden penat jaga masalah dan kebajikan student....walaupun diri sendiri pun tak terjaga...nasib baik ar...aku ada seorang isteri yang baik dan juga pandai menjaga aku...best tau.....memang jodoh aku dengan isteri aku nih...walaupun ada kawan aku yang anggap aku dan suka tikam belakang....ntahlah...

aku rasa mamat tu yang ada mental problem kot....dia memang tak boleh kalah dengan orang lain...dia tak boleh orang lain lebih dari dia...aku peduli apa dengan ko...bukannya ko yang bagi aku makan...aku tak mati lah setakat takde kawan macam ko...aku lebih aman...kalu ko bagus sangat kenapa ko tak kawin je dengan awek yang ko kwn lama sangat tu....ko tu yang bacul...tak de pendirian anak mak la katakan....

apa lak yang aku melalut nih...huhuhu lain aku nak cite lain lak jadi ....sebenarnya aku nak jual handpne aku nokia n79 kat anak sedara aku....mcm dah boring lak ada handpne nih...lagi2la dah ada bini nih...dan aku pun dah ada broadband...huhuhu.....lagipun skrg nih masa mlm kat rumah pun mcm pendek je....knp ek...

0 comments: